ANDROID-SDK

Матеріал з apidocs
Версія від 09:41, 11 вересня 2025, створена Nozdrina.viktoriia (обговорення | внесок)
(різн.) ← Попередня версія | Поточна версія (різн.) | Новіша версія → (різн.)
Перейти до: навігація, пошук

Merchant API

Головна сторінка

(Токенізація з передачею даних картки у запиті

Введення

Ця інструкція допоможе вам інтегрувати EasyPay SDK в ваш Android додаток для обробки платежів. Інтеграція дозволяє вашим користувачам здійснювати платежі за допомогою банківських карток, Google Pay, а також збережених карток.

Версії основних бібліотек


Версії бібліотек, використаних для написання SDK:

  • gradle version = “8.9”
  • agp = "8.5.2"
  • minSdk = "28"
  • kotlin = "2.1.0"
  • koin = "3.6.0-Beta4"


Версії сумісних бібліотек для використання у власному застосунку:

  • gradle version = “8.9”
  • agp = "8.5.2"
  • minSdk = "28"
  • kotlin = "2.1.0"
  • koin ="3.5.3"
  • compose ="1.7.0"
  • activity-compose = "1.9.0"
  • room ="2.7.1"

Крок 1: Налаштування залежностей

Для початку потрібно налаштувати проект для роботи з EasyPay SDK. Додайте наступні налаштування в конфігураційні файли вашого Android проекту.

1.1 Налаштування в settings.gradle (рівень проекту):

dependencyResolutionManagement {

repositoriesMode.set(RepositoriesMode.FAIL_ON_PROJECT_REPOS)
repositories {
google()
mavenCentral()
}
}

1.2 Налаштування в build.gradle (рівень додатку):

У файлі build.gradle (для вашого додатку) додайте залежність для EasyPay SDK:

dependencies {
implementation("ua.easypay:EasyPay- Sdk:1.0.0")
}

Крок 2: Ініціалізація SDK

Для того щоб почати використовувати EasyPay SDK, потрібно ініціалізувати його у вашому додатку. Для цього додайте наступний код в клас Application вашого додатку:

class App : Application() {
    override fun onCreate() {
        super.onCreate()

        EasyPaySdk.INSTANCE.init(
            PlatformContext(this@App),
            "your secret",
            "your partner key",
            null
        )
    }
}

Крок 3: Ініціалізація оплати

Далі, для запуску процесу оплати, вам потрібно ініціалізувати SDK в потрібному екрані вашого додатку. Ось приклад використання Composable функції для запуску процесу оплати:

@Composable
fun SomeYourScreen() {
    Box {
        val sdkLauncher =
            rememberLauncherForActivityResult(SdkPaymentContract()) { result ->
                println("SDK Result: $result")
            }

        // Content

        sdkLauncher.launch(
            SdkPaymentContractArgs(
                PaymentInstrumentArgs(
                    "MERCHANT-TEST",
                    System.currentTimeMillis().toString(),
                    1.0,
                    "payment description",
                    mapOf("someKey" to "test-token-card") // Optional
                ),
                "someValue" // Optional
            ),
            true
        )
    }
}

Крок 4: Перехід на флоу перегляду/додавання/видалення карток

Для надання користувачам можливості переглядати, додавати або видаляти картки, ви можете скористатися наступною функцією для навігації до відповідного екрану:

@Composable
fun SomeYourScreen() {
    Box {
        val context = LocalContext.current
        SdkUserCardsActivity.navigateToCards(
            this,
            SdkCardsContractArgs(
                phoneNumber = "380990000000",
                urlToNotifyMerchant = null // Optional
            )
        )
    }
}

Підсумок

    1. Налаштуйте залежності в файлах settings.gradle та build.gradle.
    2. Ініціалізуйте SDK у класі Application, використовуючи ваші секретні та партнерські ключі.
    3. Ініціалізація оплати: Створіть модель SdkPaymentContractArgs, налаштуйте параметри платежу і викликайте sdkLauncher.launch() для відображення екрану оплати.
    4. Додайте навігацію для роботи з картками за допомогою метода SdkUserCardsActivity.navigateToCards().