IOS-SDK: відмінності між версіями

Матеріал з apidocs
Перейти до: навігація, пошук
Немає опису редагування
 
Рядок 113: Рядок 113:
# '''Ініціалізація оплати''': Створіть модель '''<code>SdkPaymentContractArgs</code>''', налаштуйте параметри платежу і викликайте '''<code>SdkPaymentViewControllerKt.SdkPaymentViewController</code>''' для відображення екрану оплати.
# '''Ініціалізація оплати''': Створіть модель '''<code>SdkPaymentContractArgs</code>''', налаштуйте параметри платежу і викликайте '''<code>SdkPaymentViewControllerKt.SdkPaymentViewController</code>''' для відображення екрану оплати.
# '''Перехід на екран карток''': Використовуйте '''<code>SdkCardsViewControllerKt.SdkCardsViewController</code>''' для навігації на екран карток користувача.
# '''Перехід на екран карток''': Використовуйте '''<code>SdkCardsViewControllerKt.SdkCardsViewController</code>''' для навігації на екран карток користувача.
<div style="width: 100%; display: flex; justify-content: space-between; gap: 16px; box-sizing: border-box; padding: 8px 0;">
  <!-- Ліва кнопка -->
  <div style="
    position: relative;
    flex: 1;
    min-width: 150px;
    background: rgba(135, 206, 250, 0.1);
    padding: 8px 14px;
    border-radius: 8px;
    border: 1px solid #007BFF;
    color: #007BFF;
    font-weight: bold;
    font-size: 1em; /* пропорційний розмір */
    display: flex;
    align-items: center;
    justify-content: center;
    text-align: center;
    cursor: pointer;
  ">
<!-- Текст у кутку --><span style="position: absolute; top: 6px; left: 8px;">← Назад</span>
    <!-- Основний текст -->
<br>
<span>[[SDK]]</span>
</div>
  <!-- Права кнопка -->
  <div style="
    position: relative;
    flex: 1;
    min-width: 150px;
    background: rgba(135, 206, 250, 0.1);
    padding: 8px 14px;
    border-radius: 8px;
    border: 1px solid #007BFF;
    color: #007BFF;
    font-weight: bold;
    font-size: 1em; /* пропорційний розмір */
    display: flex;
    align-items: center;
    justify-content: center;
    text-align: center;
    cursor: pointer;
  ">
<span style="position: absolute; top: 6px; right: 8px;">Далі →</span>
    <!-- Основний текст -->
[[ANDROID-SDK]]
  </div>
</div>

Поточна версія на 09:39, 11 вересня 2025

Merchant API

Головна сторінка

(Токенізація з передачею даних картки у запиті

Введення


Ця документація описує процес інтеграції SDK для iOS у ваш проект. Дотримуйтесь кроків нижче, щоб успішно підключити та налаштувати SDK у вашому застосунку.


Завантаження та додавання SDK до проєкту


Крок 1: Завантажте EasyPaySdkIos.xcframework

Завантажте EasyPaySdkIos.xcframework за посиланням https://github.com/EasyPay-Mobile/EasyPay-Sdk-Ios та вставте його в папку вашого iOS проекту - YourProject/iOS/Runner/.

Приклад:


Крок 2: Перевірте, чи зʼявився фреймворк

Переконайтеся, що фреймворк з'явився в розділі Frameworks, Libraries, and Embedded Content. Це можна перевірити в налаштуваннях вашого проєкту.

Крок 3: Додати папку compose-resources

Додайте папку compose-resources, яка знаходиться всередині EasyPaySdkIos.xcframework, до Copy Bundle Resources. Це дозволить вашому застосунку використовувати необхідні ресурси SDK.

Важливо: при додаванні compose-resources в діалозі додавання щоб у вас були обрані наступні опції:

  • Destination: Copy items if needed
  • Added folders: Create folder references



Ініціалізація SDK


Для ініціалізації SDK в вашому проекті необхідно додати код у файл AppDelegate.swift.
Крок 1: Імпортуйте SDK

import UIKit
import EasyPaySdkIos


Крок 2: Ініціалізація SDK

У методі application(_:didFinishLaunchingWithOptions:), додайте наступний код для ініціалізації SDK:

@main
class AppDelegate: UIResponder, UIApplicationDelegate {
    func application(_ application: UIApplication, didFinishLaunchingWithOptions launchOptions: [UIApplication.LaunchOptionsKey: Any]?) -> Bool {
        // Ініціалізація SDK
        EasyPaySdk.shared.doInit(
            context: PlatformContext(),
            secret: "your secret",
            partnerKey: "your partner key",
            applePayMerchantId: "merchant.com.example"
        )
        return true
    }
}


Ініціалізація оплати


Для того, щоб ініціювати оплату, заповніть модель SdkPaymentContractArgs, необхідну для виклику SdkPaymentViewControllerKt.SdkPaymentViewController.

Якщо бажаєте, щоб користувач побачив сторінку з результатом оплати, встановіть значення showPaymentResult = true


Виклик функції оплати

@IBAction func makePayment(_ sender: Any) {
    let params = SdkPaymentContractArgs(
        paymentInstrumentArgs: PaymentInstrumentArgs(
            serviceKey: "SomeServiceKey",
            orderId: "SomeOrderId",
            amount: 3.0,
            description: "payment description",
            additionalItems: nil, // Optional
            phoneNumber: "380990000000" // Optional. Mandatory for saved cards to be displayed
        ),
        showPaymentResult: true
    )
    
    let vc = SdkPaymentViewControllerKt.SdkPaymentViewController(args: params) { result in
        print(result)
    }
    
    vc.modalPresentationStyle = .fullScreen
    vc.modalTransitionStyle = .crossDissolve
    self.present(vc, animated: true, completion: nil)
}


Перехід на екран перегляду/додавання/видалення карток


Для надання користувачам можливості переглядати, додавати або видаляти картки, ви можете скористатися наступною функцією для навігації до відповідного екрану:

@IBAction func navigateToCards(_ sender: Any) {
    let vc = SdkCardsViewControllerKt.SdkCardsViewController(
        args: SdkCardsContractArgs(
            phoneNumber: ""380990000000"",
            urlToNotifyMerchant: nil // Optional
        )) {
        print("Finished")
    }
    
    vc.modalPresentationStyle = .fullScreen
    vc.modalTransitionStyle = .crossDissolve
    self.present(vc, animated: true, completion: nil)
}

Підсумок

  1. Завантажте та додайте SDK: Завантажте EasyPaySdkIos.xcframework, додайте його до вашого iOS проєкту через Xcode і переконайтесь, що фреймворк підключено коректно.
  2. Ініціалізація SDK: У AppDelegate.swift ініціалізуйте SDK, додавши код в метод didFinishLaunchingWithOptions.
  3. Ініціалізація оплати: Створіть модель SdkPaymentContractArgs, налаштуйте параметри платежу і викликайте SdkPaymentViewControllerKt.SdkPaymentViewController для відображення екрану оплати.
  4. Перехід на екран карток: Використовуйте SdkCardsViewControllerKt.SdkCardsViewController для навігації на екран карток користувача.