ANDROID-SDK: відмінності між версіями
Немає опису редагування |
|||
Рядок 12: | Рядок 12: | ||
* '''Kotlin''': <code>2.1.0</code> | * '''Kotlin''': <code>2.1.0</code> | ||
* '''Koin''': <code>3.6.0-Beta4</code> | * '''Koin''': <code>3.6.0-Beta4</code> | ||
<br> | |||
==== Версії сумісних бібліотек для використання у власному застосунку: ==== | ==== Версії сумісних бібліотек для використання у власному застосунку: ==== | ||
Версія за 12:09, 16 червня 2025
Введення
Ця інструкція допоможе вам інтегрувати EasyPay SDK в ваше Android додаток для обробки платежів. Інтеграція дозволяє вашим користувачам здійснювати платежі за допомогою банківських карток, Google Pay, а також зберіганих карток.
Версії основних бібліотек
Версії бібліотек, використаних для написання SDK:
- Gradle version:
8.9
- Android Gradle Plugin (AGP):
8.5.2
- minSdk:
28
- Kotlin:
2.1.0
- Koin:
3.6.0-Beta4
Версії сумісних бібліотек для використання у власному застосунку:
- Gradle version:
8.9
- Android Gradle Plugin (AGP):
8.5.2
- minSdk:
28
- Kotlin:
2.1.0
- Koin:
3.5.3
- Jetpack Compose:
1.7.0
- Activity Compose:
1.9.0
- Room:
2.7.1
Крок 1: Налаштування залежностей
Для початку потрібно налаштувати проект для роботи з EasyPay SDK. Додайте наступні налаштування в конфігураційні файли вашого Android проекту.
1.1 Налаштування в settings.gradle (рівень проекту):
dependencyResolutionManagement {
repositoriesMode.set(RepositoriesMode.FAIL_ON_PROJECT_REPOS)
repositories {
google()
mavenCentral()
}
}
1.2 Налаштування в build.gradle (рівень додатку):
У файлі build.gradle (для вашого додатку) додайте залежність для EasyPay SDK:
dependencies {
implementation("ua.easypay:EasyPay- Sdk:1.0.0")
}
Крок 2: Ініціалізація SDK
Для того щоб почати використовувати EasyPay SDK, потрібно ініціалізувати його у вашому додатку. Для цього додайте наступний код в клас Application вашого додатку:
class App : Application() {
override fun onCreate() {
super.onCreate()
EasyPaySdk.INSTANCE.init(
PlatformContext(this@App),
"your secret",
"your partner key",
null
)
}
}
Крок 3: Ініціалізація оплати
Далі, для запуску процесу оплати, вам потрібно ініціалізувати SDK в потрібному екрані вашого додатку. Ось приклад використання Composable функції для запуску процесу оплати:
@Composable
fun SomeYourScreen() {
Box {
val sdkLauncher =
rememberLauncherForActivityResult(SdkPaymentContract()) { result ->
println("SDK Result: $result")
}
// Content
sdkLauncher.launch(
SdkPaymentContractArgs(
PaymentInstrumentArgs(
"MERCHANT-TEST",
System.currentTimeMillis().toString(),
1.0,
"payment description",
mapOf("someKey" to "test-token-card") // Optional
),
"someValue" // Optional
),
true
)
}
}
Крок 4: Перехід на флоу перегляду/додавання/видалення карток
Для надання користувачам можливості переглядати, додавати або видаляти картки, ви можете скористатися наступною функцією для навігації до відповідного екрану:
@Composable
fun SomeYourScreen() {
Box {
val context = LocalContext.current
SdkUserCardsActivity.navigateToCards(
this,
SdkCardsContractArgs(
phoneNumber = "380990000000",
urlToNotifyMerchant = null // Optional
)
)
}
}
Підсумок
- Налаштуйте залежності в файлах
settings.gradle
таbuild.gradle.
- Ініціалізуйте SDK у класі Application, використовуючи ваші секретні та партнерські ключі.
- Ініціалізація оплати: Створіть модель SdkPaymentContractArgs, налаштуйте параметри платежу і викликайте
sdkLauncher.launch()
для відображення екрану оплати. - Додайте навігацію для роботи з картками за допомогою метода
SdkUserCardsActivity.navigateToCards().
- Налаштуйте залежності в файлах