ANDROID-SDK: відмінності між версіями
Немає опису редагування |
|||
Рядок 115: | Рядок 115: | ||
## '''Ініціалізація оплати''': Створіть модель SdkPaymentContractArgs, налаштуйте параметри платежу і викликайте <code>sdkLauncher.launch()</code> для відображення екрану оплати. | ## '''Ініціалізація оплати''': Створіть модель SdkPaymentContractArgs, налаштуйте параметри платежу і викликайте <code>sdkLauncher.launch()</code> для відображення екрану оплати. | ||
## '''Додайте навігацію''' для роботи з картками за допомогою метода <code>SdkUserCardsActivity.navigateToCards().</code> | ## '''Додайте навігацію''' для роботи з картками за допомогою метода <code>SdkUserCardsActivity.navigateToCards().</code> | ||
<div style="width: 100%; display: flex; justify-content: space-between; gap: 16px; box-sizing: border-box; padding: 8px 0;"> | |||
<!-- Ліва кнопка --> | |||
<div style=" | |||
position: relative; | |||
flex: 1; | |||
min-width: 150px; | |||
background: rgba(135, 206, 250, 0.1); | |||
padding: 8px 14px; | |||
border-radius: 8px; | |||
border: 1px solid #007BFF; | |||
color: #007BFF; | |||
font-weight: bold; | |||
font-size: 1em; /* пропорційний розмір */ | |||
display: flex; | |||
align-items: center; | |||
justify-content: center; | |||
text-align: center; | |||
cursor: pointer; | |||
"> | |||
<!-- Текст у кутку --><span style="position: absolute; top: 6px; left: 8px;">← Назад</span> | |||
<!-- Основний текст --> | |||
<br> | |||
<span>[[Створення підпису]]</span> | |||
</div> | |||
<!-- Права кнопка --> | |||
<div style=" | |||
position: relative; | |||
flex: 1; | |||
min-width: 150px; | |||
background: rgba(135, 206, 250, 0.1); | |||
padding: 8px 14px; | |||
border-radius: 8px; | |||
border: 1px solid #007BFF; | |||
color: #007BFF; | |||
font-weight: bold; | |||
font-size: 1em; /* пропорційний розмір */ | |||
display: flex; | |||
align-items: center; | |||
justify-content: center; | |||
text-align: center; | |||
cursor: pointer; | |||
"> | |||
<span style="position: absolute; top: 6px; right: 8px;">Далі →</span> | |||
<!-- Основний текст --> | |||
<span>[[Загальні відомості]]</span> | |||
</div> | |||
</div> |
Версія за 12:13, 14 серпня 2025
Введення
Ця інструкція допоможе вам інтегрувати EasyPay SDK в ваш Android додаток для обробки платежів. Інтеграція дозволяє вашим користувачам здійснювати платежі за допомогою банківських карток, Google Pay, а також збережених карток.
Версії основних бібліотек
Версії бібліотек, використаних для написання SDK:
- gradle version = “8.9”
- agp = "8.5.2"
- minSdk = "28"
- kotlin = "2.1.0"
- koin = "3.6.0-Beta4"
Версії сумісних бібліотек для використання у власному застосунку:
- gradle version = “8.9”
- agp = "8.5.2"
- minSdk = "28"
- kotlin = "2.1.0"
- koin ="3.5.3"
- compose ="1.7.0"
- activity-compose = "1.9.0"
- room ="2.7.1"
Крок 1: Налаштування залежностей
Для початку потрібно налаштувати проект для роботи з EasyPay SDK. Додайте наступні налаштування в конфігураційні файли вашого Android проекту.
1.1 Налаштування в settings.gradle (рівень проекту):
dependencyResolutionManagement {
repositoriesMode.set(RepositoriesMode.FAIL_ON_PROJECT_REPOS)
repositories {
google()
mavenCentral()
}
}
1.2 Налаштування в build.gradle (рівень додатку):
У файлі build.gradle (для вашого додатку) додайте залежність для EasyPay SDK:
dependencies {
implementation("ua.easypay:EasyPay- Sdk:1.0.0")
}
Крок 2: Ініціалізація SDK
Для того щоб почати використовувати EasyPay SDK, потрібно ініціалізувати його у вашому додатку. Для цього додайте наступний код в клас Application вашого додатку:
class App : Application() {
override fun onCreate() {
super.onCreate()
EasyPaySdk.INSTANCE.init(
PlatformContext(this@App),
"your secret",
"your partner key",
null
)
}
}
Крок 3: Ініціалізація оплати
Далі, для запуску процесу оплати, вам потрібно ініціалізувати SDK в потрібному екрані вашого додатку. Ось приклад використання Composable функції для запуску процесу оплати:
@Composable
fun SomeYourScreen() {
Box {
val sdkLauncher =
rememberLauncherForActivityResult(SdkPaymentContract()) { result ->
println("SDK Result: $result")
}
// Content
sdkLauncher.launch(
SdkPaymentContractArgs(
PaymentInstrumentArgs(
"MERCHANT-TEST",
System.currentTimeMillis().toString(),
1.0,
"payment description",
mapOf("someKey" to "test-token-card") // Optional
),
"someValue" // Optional
),
true
)
}
}
Крок 4: Перехід на флоу перегляду/додавання/видалення карток
Для надання користувачам можливості переглядати, додавати або видаляти картки, ви можете скористатися наступною функцією для навігації до відповідного екрану:
@Composable
fun SomeYourScreen() {
Box {
val context = LocalContext.current
SdkUserCardsActivity.navigateToCards(
this,
SdkCardsContractArgs(
phoneNumber = "380990000000",
urlToNotifyMerchant = null // Optional
)
)
}
}
Підсумок
- Налаштуйте залежності в файлах
settings.gradle
таbuild.gradle.
- Ініціалізуйте SDK у класі Application, використовуючи ваші секретні та партнерські ключі.
- Ініціалізація оплати: Створіть модель SdkPaymentContractArgs, налаштуйте параметри платежу і викликайте
sdkLauncher.launch()
для відображення екрану оплати. - Додайте навігацію для роботи з картками за допомогою метода
SdkUserCardsActivity.navigateToCards().
- Налаштуйте залежності в файлах
← Назад
Створення підпису
Далі →
Загальні відомості