IOS-SDK: відмінності між версіями
Матеріал з apidocs
Немає опису редагування |
|||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
== Введення == | == Введення == | ||
Для підключення SDK до iOS проєкту необхідно завантажити EasyPaySdkIos.xcframework і вставити його в папку з проєктом: | Для підключення SDK до iOS проєкту необхідно завантажити EasyPaySdkIos.xcframework і вставити його в папку з проєктом: | ||
[[Файл:Знімок екрана 2025-06-09 о 16.14.28.png|центр|міні|600x600пкс]] | |||
Додатково перевірте, чи зʼявився фреймоворк в розділі Frameworks, Libraries, and Embedded Content. Також додатково необхідно додати папку compose-resources, яка знаходиться всередині EasyPaySdkIos.xcframework до Copy BundleResources. | Додатково перевірте, чи зʼявився фреймоворк в розділі Frameworks, Libraries, and Embedded Content. Також додатково необхідно додати папку compose-resources, яка знаходиться всередині EasyPaySdkIos.xcframework до Copy BundleResources. |
Версія за 14:15, 9 червня 2025
Введення
Для підключення SDK до iOS проєкту необхідно завантажити EasyPaySdkIos.xcframework і вставити його в папку з проєктом:

Додатково перевірте, чи зʼявився фреймоворк в розділі Frameworks, Libraries, and Embedded Content. Також додатково необхідно додати папку compose-resources, яка знаходиться всередині EasyPaySdkIos.xcframework до Copy BundleResources.