IOS-SDK: відмінності між версіями

Матеріал з apidocs
Перейти до: навігація, пошук
Немає опису редагування
Рядок 1: Рядок 1:
== Введення ==
== Введення ==
Для підключення SDK до iOS проєкту необхідно завантажити EasyPaySdkIos.xcframework і вставити його в папку з проєктом:
Для підключення SDK до iOS проєкту необхідно завантажити EasyPaySdkIos.xcframework і вставити його в папку з проєктом:
 
[[Файл:Знімок екрана 2025-06-09 о 16.14.28.png|центр|міні|600x600пкс]]
фото
 
Додатково перевірте, чи зʼявився фреймоворк в розділі Frameworks, Libraries, and Embedded Content. Також додатково необхідно додати папку compose-resources, яка знаходиться всередині EasyPaySdkIos.xcframework до Copy BundleResources.
Додатково перевірте, чи зʼявився фреймоворк в розділі Frameworks, Libraries, and Embedded Content. Також додатково необхідно додати папку compose-resources, яка знаходиться всередині EasyPaySdkIos.xcframework до Copy BundleResources.

Версія за 14:15, 9 червня 2025

Введення

Для підключення SDK до iOS проєкту необхідно завантажити EasyPaySdkIos.xcframework і вставити його в папку з проєктом:

Додатково перевірте, чи зʼявився фреймоворк в розділі Frameworks, Libraries, and Embedded Content. Також додатково необхідно додати папку compose-resources, яка знаходиться всередині EasyPaySdkIos.xcframework до Copy BundleResources.